Tuesday, September 21, 2010

MODE : RAYA a.k.a AIDILFITRI a.k.a EID


ASSALAMUALAIKUM
pertama, saya kembali setelah sekian lama menyepi dari blog :)
kedua, masih belum terlewat rasanya saya mengucapkan selamat menyambut lebaran mulia. mohon dimaafkan segala salah tingkah, silap bicara yang terkesan di hati semua.
semoga lebaran ini membawa infiniti keberkatan dan rahmat buat semua.

raya ini adalah raya pertama saya bersama kamera pemberian abah (warisan turun-temurun *oh suka!*). Oleh yang demikian, semua foto telah ditangkap menggunakannya. Namun begitu, kerana agak baru dapat, saya masih belum berkesempatan sepenuhnya meneroka, menjelajah setiap setting camera ini. dan kerana itu juga, hasil tangkapannya bagi saya masih belum mencapai standard kualiti yang memuaskan (KALAU saya pro, standard kualitinya mestilah terbaik).

di sini saya sertakan beberapa foto yang diambil semasa raya, menggunakan Canon PowerShot S5IS


my fusilli :)


ayam goreng Uncle Bob *hoh ! sedap, pedas tak hengat*


Cendol ABC *semua bahan ABC dicampurkan sekali*


maruku *raikan raya secara 1Malaysia* :)


tempeyek yang cukup rasa :)


kuih ini amatlah sedap untuk dimakan :D unik dan ia kegemaran saya ! :)


kerepek bawang :)


sudah minggu kedua raya, namun kemeriahannya masih segar terasa. biarpun api pelita, jamung, dan bunga api makin berkurang, namun cahaya keberkatan syawal masih terang menyuluh Malaysia.


seni itu indah,
KUDOS diyana,
KUDOS causawarna.

No comments:

Post a Comment